Bugatti otvára svoj najväčší a najluxusnejší showroom v Dubaji

ilustračná fotografia ilustračná fotografia

Dubaj je najväčší trh pre značku Bugatti, takže kde inde postaviť ten najlepší showroom? Ulica Sheik Zayed Road je tým najlepším miestom pre luxusné značky. Samotná architektúra a už pôsobiace značky na tejto ulici, vytvárajú zónu elegancie a luxusu.

Priestor pre nový showroom bude mať plochu 250m2, nemusí sa to zdať veľa, ale tento priestor je vyhradený len jedinému modelu - Chiron. Vzhľadom k tomu, že v Spojených arabských emirátoch žije najviac majiteľov luxusno-športovej značky Bugatti, musí byť priestor riadený spoločnosťou Al Habtoor Motors niečim výnimočný.

Globálny šéf marketingu, predaja a zákazníckych služieb, Stefan Brungs, vyjadril veľkú spokojnosť zo získaním nového priestoru pre showroom v Dubaji. "Mnohí zákazníci spoločnosti Bugatti, pochádzajú práve z tohoto regiónu. Zároveň patria medzi najvernejších značke Bugatti, a to už niekoľko rokov."  - povedal Brungs.

Al Habtoor Motors je najúspešnejším oficiálnym predajcom značky Bugatti na svete. Stará sa o 55 majiteľov Bugatti Veyron a momentálne vybavuje nových 30 objednávok.

"SAE sa vždy usilovali o prvenstvo v každom ohľade, naším cieľom bolo priniesť do Dubaja najväčší a najkrajší showroom" - povedal sultán Al Habtoor, prezident spoločnosti Al Habtoor Motors.

Skúsenosť s nákupom by sme mohli porovnať s luxusným krajčírstvom, kde si môžete objednať oblek na mieru. Klienti sú uvítaní v salóniku, zariadeného unikátnym nábytkom Bugatti. Tu pracujú s každým, aj najmenším detailom, ktorý chce majiteľ nového Chironu vidieť na svojom vozidle. Samozrejmosťou je podrobné predstavenie vozidla.

Showroom Bugatti, Dubaj

Takáto pozornosť na detaily sa môže niekomu zdať ako extrémna, no vychádza sa z toho, že priemerný majiteľ Bugatti, zároveň vlastní flotilu iných, podobne luxusných a exotických vozidiel. Z toho dôvodu sa predajca snaží zaujať a vytvoriť z nového Chironu predmet túžby.

Bugatti vyrobí len 500 kusov modelu Chiron, podľa vyjadrení spoločnosti, je predaná viac než polovica. Zároveň až 26% všetkých objednávok pochádzalo od zákazníkov zo Spojených arabských emirátov.

 

zdroj: luxuo.com

Write a comment...
0 awesome comments!